неделя, 1 май 2016 г.

Последните думи на Пратюша Банерджи



Месец след трагичната кончина на известната индийска актриса Пратюша Банерджи, случаят все още се разследва. Полицията разпространи част от последния разговор на красавицата, проведен час преди самоубийството.

Час: 15:43.
Продължителност на разговора: 201 секунди.

Пратюша Банерджи: "Аз останах безволна, родителите ми получават смъртни заплахи. Какво ми остана от този живот?"

Рахул Радж: "Остави ги, те не са важни!"

Пратюша Банерджи: "Как може да кажеш, че не са важни. Господин Рахул, остави себичността си настрана!"

Рахул внезапно прекъснал връзката...

В края на април излезе още една част от кореспонденцията между Радж и Банерджи.

Пратюша Банерджи: "Ти, измамник такъв! Изневери ми, после ме раздели с родителите ми, сега само гледай какво ще направя!"

Рахул Радж: "Какво ти става?! Ще си поговорим, когато стигна вкъщи, на път съм. Ти недей прави нищо!"