събота, 28 май 2016 г.

Сара Кхан: "Извадих едното си ребро заради комплекси"


25-годишната Сара Кхан най-после разказа своите най-пикантните истории. Красавицата от хитовия индийски сериал "Цветовете на любовта" споделя и за някои от пречките и радостите в живота си...

Кой беше най-лошият миг в живота ти?
Те са два. Първият, който е по-значим, е раздялата с първия ми съпруг. Няма да споменавам името му, дори не искам да се сещам за него. Вторият определено е смъртта на "моята" Садна от "Цветовете на любовта". Причината бе настоящата ми половинка. Той обаче нямаше лоши намерения. Тогава започваха и снимките на "Силата на любовта" (Ram Milaаyi Jodi) и вече беше късно - трябваше да се разделя с целия екип и със самия сериал. 


Съжаляваш ли?
По-скоро осъзнавам колко погрешно бе решението ми.


А за коя своя постъпка се разкайваш от дъното на душата си?
Че извадих едното си ребро.

Каква беше причината?
Тогава бях още млада, едва 15-годишна - не разбирах много от живота. Бях напълняла с няколко килца и реших, че съм станала прекалено дебела. 


Ако имаше възможност да върнеш времето назад, какво би направила най-напред?
Определено щях да продължа снимките в "Цветовете на любовта". Сериалът щеше да е съвсем различен, ако Садна беше жива.